One step ahead
BARBICAN
Monday 30 May 2011 | 09:21 | 2 comments
Benda alah ni lah :P
Salam , so entry kali ini aku nak cerita pulak pasal Barbican . Barbican ? bagi yang tak tahu Barbican ni sejenis minuman , dia punya packing macam botol beer dan asal dari negara arab . Sekarang dah jadi trend kot minum air ni . Pergi je mana-mana 7e ke , bistro ke memang confirm ada punya . Aku pun dah terjebak jugaklah , selalu jugak togok benda alah ni . Tapi apa yang aku baca kat paper hari tu memang mengejutkan aku lah , sentap hati mak nak ! paper tu cakap yang air Barbican ni mengandungi kadar peratusan alkohol sebanyak 0.5 % ! Mak aih , selama ni aku minum arak rupanya ! Ya Allah , lepas ni aku taubat tak minum dah grrr so the moral is bagi budakbudak yang kaki minum air ni insaf-insaflah ye :) jangan minum benda yang haram .


Kepada sesiapa yang nak baca artikel dari mymetro pasal air ni , click ni :D http://www.hmetro.com.my/articles/2011052803044620110528030446/Article 

Older Post | Newer Post