One step ahead
Baby , you're the best I had :)
Tuesday 21 June 2011 | 04:46 | 0 comments
emm, awak ingat tak masa mula-mula kita kenal ? masa tu zaman myspace lagi kan .Saya add awak , tengok je gambar awak . Fuhh , comel gila :) Then kita contact-contact , tak sangka la saya dapat awak . hehe , gembira :) Tapi yelah 2-3 bulan pertama kita macam coup main-main je kan? hmm takpe :D


Awak , dah banyak awak buat untuk saya . Macam-macam kot :) dah dekat 2 tahun kita bersama , then berpisah jugak . hmm, nak buat macam mana ? dah adat . Benda yg bermula mesti berakhir dan benda yang berakhir mesti bermula =='


Kita susah nak jumpa kan ?sekolah lain-lain dan awak pun macam ada masalah sikit kalau nak jumpa. Tapi bila dah jumpa , macam taknak lepas je kan? erat sangat . Saya rindu pelukan awak :( 


Ada masa tu kita ada masalah kan? Saya sampai reka lagu untuk awak ! lagu my girl - ALFAmuzika tu ! untuk awak lah ! :( haihhh sedih kot bila ingt balik . Tapi nak buat macam mana :(


I miss you SNA :(
I know many guys out there are waiting for you , please choose the best . Make them happy okay? bye . 

Older Post | Newer Post