One step ahead
emm, aku sakit ke? :(
Friday 10 June 2011 | 09:29 | 0 comments
Hey you olls ! Bertemu kembali didalam rancangan MAK OKAY JEWW, Duhhh * sentap haha okay sudah fais ! sudah usah dikau bercanda lagi disini ! get lost you son of a beautiful momma :D  

okay back to the story guys , *Serious mode ( turn the lights off , more drama )* . urgh lately aku ni asyik pening je . Bukan 2 3 hari , tapi dah berbulan kot ! pasaipa pun aku tak tahu ? ' jerawat banyak atas kepala kot, sbb tulah ! ' err dude jerawat ? tak kan smpai berbulan . Adoi aku buntu ah macam ni . Orang suruh pergi check jumpa doktor apa semua , tapi aku buat derk je . Yelah , malas a aku nak pergi jumpa doktor tu .Nanti dia mesti cakap, " ohh ni kena bius ni !  " uih seram aaha . better aku biar je dulu sakit ni, lama-lama baik lah tu kan ? macam pepatah melayu ada cakap " Pulau pandan jauh ketengah , Gunung Daik bercabang tiga " haha nak tahu maksud dia ? dia cakap Pulau Pandan tu kat tengah then Gunung Daik tu ada tiga cabang :P kbye HAHAHAHA

P/S- still pening lagi ni :(

Older Post | Newer Post