One step ahead
THE GOOD OLD DAYS :'(
Wednesday 8 June 2011 | 22:20 | 0 comments
Hey guys ! hmm ntah kenapa aku macam down sikit minggu ni . pasaipa aku down ? aku jatuh tangga ka? ohh tidaklah . I don't know why but I miss my old good times with my friends . ye kamu semua ! :(


2008 , maybe the best year ever . I don't know but it seems to be that the spirit of friendship was very strong at that time :( . Susah nak dapat sekarang ni . Sekarang semua pun dah berubah , ye aku pun berubah . BERUBAH BANYAK . Tapi aku nak lah spend time dengan korang macam dulu ! bersuka ria , yareba yareba ! yippi yippi yay ! hoh =.,= . 


Aku tahu kita semua banyak yang tak kena kan ?
Salah paham tu biasa lah kan ? aku pun ada buat hal, dia pun ada , meraka pun ada, semua orang pun ada . Tak boleh nak lari dari tu , kita ni bukannya Ultraman yang memang dah perfect . Okay tipu bukan Ultraman tapi Batman . Tapi itulah , rindu sangat nak habiskan masa dengan korang :( 


So aku harap sangat , sebelum kita semua berpecah ikut haluan masing-masing. Please, jom spend time sama-sama lagi ? :)

Older Post | Newer Post