One step ahead
Rokok ? Mana ada gaya beb .
Thursday 21 July 2011 | 03:25 | 0 comments
Rokok ? haihh aku tak tahu lah amende yang special sangat dengan benda haram yang bernama rokok ni . Membazir dan dapat penyakit je kot . Merokok ni pun dah macam bakar duit lah , baik korang guna duit tu buat beli makanan ke , buku ke lagi baik kan ?


Aku tak tahu kenapa masyarakat sekarang cepat terpengaruh dengan rokok . Aku sendiri pun tak pernah terlintas untuk cuba merokok biarpun persekitaran aku penuh dengan makhluk-makhluk yang merokok . Okay aku tipu , pernah sekali masa sekolah rendah . Merokok lah konon , bukan merokok pun act , cuma gulung kertas a4 bakar then isap ahaha cool kan ? adoi tu last lah . Sampai sekarang aku tak merokok .


Lagipun jelas dalam Islam mengatakan bahawa rokok itu haram , jadi ada otak ada akal fikir lah sendiri okay ?


xcheers matesx 

Older Post | Newer Post