One step ahead
I'm stopping and I shall love you .
Friday 23 December 2011 | 04:34 | 0 comments
Assalamualaikum .

Haih , blog aku sudah lama tidak tercoret . Sibuk ? mungkin . Mengisi  masa dengan menolong orang bangunkan empayar mereka . Hasil daripada modal yang dilabur mungkin dia mampu melahirkan wang dengan mudah .

hmm , aku lalai . Sangat lalai .
Aku lalai pada yang Esa , aku lalai pada yang aku cinta .
Aku perlukan sedikit masa untuk berehat menenangkan minda . Berdiri hampir 10jam sehari , sang gajah pun akan turut berdukacita .

Awak , saya tahu awak gelisah , penuh dengan masalah-masalah .
Saya cuba membantu , iya terus terang ingin cuba membantu . Tapi awak tak nampak , awak dibutakan dengan rasa benci . Iya , saya paham . Awak , baca lah .
Perenggan ini untuk awak sayang , ye awak :(
Saya nak awak tahu bahawa jika ada orang mahu tukarkan ayam dengan awak , saya memang akan pilih awak *awak tahu saya suka gila ayam kan? :')* . Lap airmata tu sayang , betul jangan biar airmata tu jadi ais .

Titik .

Older Post | Newer Post