One step ahead
Persekitaran Baru
Sunday 4 December 2011 | 08:10 | 0 comments
Salam :D

Haih , dah lama aku tak sentuh papan kekunci . 
Maksud aku sudah lama aku tak sentuh papan kekunci untuk menaip , merangka sesuatu di dalam 'blog' aku ni .

lupa , aku bukan budak sekolah lagi ! 
SPM sudah aku harungi , sekarang aku menanti gelombang kedua kehidupan di alam baru .
Alam dewasa? mungkin .

Secara serius aku katakan , "BEBAS" itu bukanlah sehebat yang aku jangkakan .
Iya , memang pergerakan aku tidak terbatas seperti dahulu . Namun keBOSANan itu kerap menyapa aku .
Aktiviti yang sama dilalukan berulang kali , ahhh mungkin monyet pun akan meraung kebosanan .
Aku perlu mencari kerja , "part-time job" kata mereka ,
Sekurang-kurangnya aku dapat melahirkan lebih rama matawang di dalam poketku.


Older Post | Newer Post